About Me

My photo
my blog is me..simple and colourfull..hate those hipokrit ppl..dunot talk behind! (:

.

link korang :)

TINGGAL KAN LINK KORANG KAT ATAS NI,KALAU KORANG NAK DAPAT FEEDBACK FROM ME. THANK YOU !! AND WELCOME..ENJOY!:)

Thursday, January 13, 2011

sibuk kan diri untuk lupekan masalah

macam yang korang da tawu,aku baru jew frust menongeng..hehe!malas la nak ingat lagi..aku cume berharap cepat mase berjalan..sebab aku memang da tak nak ingat..kenape jew aku tak excident?bia jew aku hilang ingatan..lagi bagus kan?da tak ingat pape..haih!lame lame nanti lupe la tuh kan?thanx to wanie  sayang sebab sudi sudi kan keluar selase nanti.. :)

ey!apa?nak ekot?ahahhaha!tak bole..sesi meluahkan prasaan laa..mana bole ekot.. hehehe!kitorang rancang nak g mid valley after aku abes class kul 10.40 nanti..tapi bukan ngn kete aku laa..kete aku park kat uma sewa kawan then pergi mid valley tuh orang laen datang jemput..:P
plan nak tengok citer khurafat..orang teringin nak tengok citer tuh..sebab macam best!lagi pon pengarah die hensem!eceh!hehehe..tak de la..saje nak tengok lupekan masalah..pastuh makan makan then time makan tuh bergosip ke,kuakan isi hati ke..weee~!tak sabau la.. :)

harini plak aku memang sengaje busy kan diri..pagi pagi pergi class,datang kolej ke kene buli..cehh!!korang memang la..!hehe..but thanx.buat aku gelak gelak..hilang kejap beban niy..then masok class pengajian islam,best gile la!ustaz die suke buat lawak..dala hensem..ooppss!ala,die da kawen pon..ada anak pon la..ahahha!gatal tak?peduli apa?bukan nak rampas pon..cume tenang jew bilew tengok mukew die..puteh!
then abes class pergi makan jap,breakfast la konon nye..(padahal tak makan,sebab makanan die semua da muak)..hehe!lepas makan balek ruma,masak sikit2..then tidoo..zzZZZ..

tengah sedap tido,ibu kejut suh ana pergi keje,,haik!ibu ku sayang,selalu pergi sendiri..masing masing ada kete kan?pelik kan?yela kan,aku pon siap siap..tapi sempat mintak duit..nak beli mcd nak melantak kat ruma..ibu balek keje pukul 5 nanti,aku kene amek lagi,adek abes tuishen pon kene amek..haih!macam driver kan?tak kesa pon..daripada duduk ruma.. :)

so,hari hari ku hari niy memang busy..sikit sikit dapat lupekan semua..ey korang!nak hujan la,aku nak pergi angkat kaen.korang semua take care!weeee~!boboi... :P

No comments:

Post a Comment