About Me

My photo
my blog is me..simple and colourfull..hate those hipokrit ppl..dunot talk behind! (:

.

link korang :)

TINGGAL KAN LINK KORANG KAT ATAS NI,KALAU KORANG NAK DAPAT FEEDBACK FROM ME. THANK YOU !! AND WELCOME..ENJOY!:)

Thursday, January 13, 2011

lonely

hmm..entah ler..tak tawu nak start entry niy mcm mana..oke..mule mule aku baru je putus chenta..hey!ap?keling?ahahha..tuh la yang selalu dengar bilew member member tawu pasal niy..kejap pts,kejap couple..oke korang,aku da malas la nak pikir..cek nak habaq niy..cek rase cek nak larii..nak pergi kat laot pastuh jerit kuat kuat..bole tak?huh?tak bole?agogogo!ada kesa?nak pergi jugakk!sekarang da ada kete,bole pergi mana jew..jadual class pon tak de la pack sangat,so bole pergi..!!nak lepaskan segala yang aku pendamkan..hmm!hana!!stop!jangan kaw nak mule kuakan air mate kaw tuh..membazir la!oke2..tarek nafas panjang panjang then lepaskan slow slow..(nasihat yang selalu aku ingat,nasshahir)..

sekarang frust menongeng sebab dlu mase couple,aku lupekan semua member member..sekarang bilew ngah mcm niy nak ngadu kat sape cik hana oii?padan muke!percaye sangat kat jantan,harapkan sangat kat die kan?sekarang nak harap kat sape lagi bilew die da tak ade?huh!menyesal pon tak gune,benda da jadi pon..korang korang semua yang terase die member aku,jum la teman aku..

mesti korang tertanye tanye macam mana bole jadi macam niy?heeeeee~!sorii...tak semua bole share la dlm blog niy..terlalu private.. :)
apa pon sayang kat die tak hilang lagi..maybe slow slow kot akan hilang..die pon siap bagi warning kat aku..die cakap "u jangan msg i lagi and jangan pena mintak maaf lagi"..korang bole pikir kan?oke oke..da tak msg lagi..die da muak kot kan?nak buat macam mana..macam die cakap,da tak ade jodoh..haish!(apa niy hana,stop cry la)..yela kan,mana tak nye..da tige tahun kot..sape tak sayang..hmm

korang rase aku bole kew hidup tanpe die?haish!aku sendri macam tak bole..ntah la..amek mase yang lame kot..penat jew aku doa bia sampai bilew2 relationship kitorang..apa nak buat.. :(

harapan:
die -semoge die akan jumpe perempuan yang macam mana die idamkan ..
saye-berharap akan ada cahaya yang tunggu saye kat sane..

message :
die -im sori tak jadi yang terbaek..(tuh jew yang mampu terlintas dalam otak)

2 comments: