About Me

My photo
my blog is me..simple and colourfull..hate those hipokrit ppl..dunot talk behind! (:

.

link korang :)

TINGGAL KAN LINK KORANG KAT ATAS NI,KALAU KORANG NAK DAPAT FEEDBACK FROM ME. THANK YOU !! AND WELCOME..ENJOY!:)

Sunday, January 16, 2011

imisyou



haih!kenape ey bile jadi macam niy je aku mesti rindu kat die?grrr!!ke aku memang tak bole buang die?kenape yea jadi macam niy?kenape ey aku tak bole lupekan die?die rindu kat aku ke?die rase ke ape yang aku rase niy?ke aku sorang yang perasan?entah la kan?kite just bole tengok je ape yang jadi..yang penting sekarang niy aku rindu die..susa kan nak buang rase sayang bile kite da sayang kat orang tuh..tapi die sayang kat kite ke?banyak nye persoalan yang aku pikirkan..tak brani plak nak tanye die..nanti die cakap aku tak cayekan die..diam adalah jalan yang terbaek..hmm..




arini class petang..kenape la petang sangat kan?haih!sabar je laa..yang pening sekarang niy aku kene study kuat kuat..hehehe!tamau lagi jato kat bawahh..NO!!



No comments:

Post a Comment