About Me

My photo
my blog is me..simple and colourfull..hate those hipokrit ppl..dunot talk behind! (:

.

link korang :)

TINGGAL KAN LINK KORANG KAT ATAS NI,KALAU KORANG NAK DAPAT FEEDBACK FROM ME. THANK YOU !! AND WELCOME..ENJOY!:)

Wednesday, January 19, 2011

khurafat..

hey korang!! :) sehat tak niy?hehehe!baru due hari tak update blog niy..sekarang aku da gilew kan blogger la plak.. :P tak pe kan korang?

niy nak citer niy..last two day yang lepas,ari selase kan kua tengokk movie..ha?dengan sape?dengan my bestie wanie and my chenta hati.. :)
rancang rancang kan nak pergi maluri amek chenta hati dengan kawan lelaki..tapi chenta ati tak suke..(jeles la tuh) hehehhe..then last last kawan lelaki tuh pon tak jadi..then aku kene la drive sorang sorang pergi maluri..ulang balek ok?AKU SORANG SORANG..oh my!!tak caye kan?tah laa..aku memberanikan diri..hahhaha!after amek chenta ati plak pergi shah alam jemput my bestie,wanie..lame gile la tak jumpe die ni..masing masing da sibuk kan?

lepas tuh dalam pkul 11 lebey macam tuh baru gerak pergi mid..hehehhe!sampai je mid teros beli tiket..movie tuh start pkul 1..sementare tuh teman wanie breakfast...domino tuh!kaw wanie..melantak abes kan?pagi pagi melantak domino..hehehe!pastuh pusing pusing mid buang mase plus cuci mate tengok kasut kasut sume..geram la!bile la nak dapat niy?grrrr!!!cepat la encik awie kuh sayang..heee.. :)



citer khurafat niy oke laa..kalau bole bagi markah kan aku bagi 9/10 laa..terbaek!memang bole buat orang dalam panggung tuh tekejut terkejut..hehehe!aku niy sampai tutup mate dengan kedua belah tangan..yela!hantu tuh kat ats ada,tepi sume laa..haih!so kepada korang yang belum pena tengok lagi,pergi la cepat..korang tak kan menyesal laa.. :) so,aku ada sedikit santapan beberape gambar tok korang..enjoy!











No comments:

Post a Comment