About Me

My photo
my blog is me..simple and colourfull..hate those hipokrit ppl..dunot talk behind! (:

.

link korang :)

TINGGAL KAN LINK KORANG KAT ATAS NI,KALAU KORANG NAK DAPAT FEEDBACK FROM ME. THANK YOU !! AND WELCOME..ENJOY!:)

Saturday, January 15, 2011

:(

tak tawu la kenape arini terase nak nanges jew..hmm..bile pejam mate nak tido jew mesti teringat ingat mase lalu..kalau la aku larat nak bangun,da lame aku kemas kemas ruma kew tak pon keluar mana mana jew..tak bole la duduk ruma lame lame..mesti jadi macam niy.. :(

harini first day "tttuuTtt" .. hee!tuh la yang laen siket mood..ahahha!entah la,bilew first day,memang tak tahan laa..sampai tak larat nak bangun..terok sangat la!dlu time skolah dulu pon sampai pengsan pengsan..haih!dalam family aku,aku sorang je la yang sengugut terok macam niy.. sedey kan?tah macam mana la nanti aku nak beranak..mati kot aku kan?sekarang sengugut pon da terok macam niy..ubat tahan saket ada,tapi tak nak la selalu telan..nanti tak dapat baby..suke budak budak kecik..comel!bau dorang pon best!hehhee..



dala moody..rindu plak kat chenta ati..hmm!tah la..bile da tak ade baru terase kehilangan kan?apa la die tengah buat sekarang?sehat ke?da makan ke?haih!setakat niy memang tak ade sape sape lagi yang bole ganti tempat die dalam niy..die la yang terbaek bagi aku..hmm..tapi apa nak buat kan?da tak ade jodoh..aku tak nafikan yang aku sedih sangat bile jadi macam niy..semua orang mengharapkan kebahagian yang panjang..hmm..aku akui yang aku maseh lagi sayang kat die..sunyi sangat sangat bile die da tak de niy.. :(





No comments:

Post a Comment