About Me

My photo
my blog is me..simple and colourfull..hate those hipokrit ppl..dunot talk behind! (:

.

link korang :)

TINGGAL KAN LINK KORANG KAT ATAS NI,KALAU KORANG NAK DAPAT FEEDBACK FROM ME. THANK YOU !! AND WELCOME..ENJOY!:)

Wednesday, January 12, 2011

awak LOSEERR la farhana










jap jap..
nak menyelit kejap..
ey,korang!da lega laa sebab setlle 1 masalah.. weeeeeeee~!!! :D


oke,sekarang back to topic..
dialong antare me & him..(texting la)


me : u,i nak duit laa..nak beli buku..u kan hsband i,kne tgung i.. :)
him : i sndri pon mintak ibu i..
me : alaaa.. (saje nak ngade-ngade)
him : bp u nak ?
me : ada la dlm 3 rat kew.. (nak maen maen jew pon,tak de la mintak btol btol..tak pena mintak pon)
him : hm..
me : knp sayang?
him : hmm..
me : knp?
him : i blm keje laa..
me : alaaa...kalau da keje nanti tapi i tak keje kan u bg tak i duit?(saje nak uji je pon)
him : bg la kalau u mintakk..
me : (kene mintak ke?dala aku xsuke mintak2..ish!) alaa..max bp u ley bg?
him : 50..
me : (50 je?bole la tuh,wlpn agak down..sebab tak dpat shoping..ngee!!) lar,bia btol?
him : ye..knp u?
me : 5o pon tak lepas nak beli buku..bku i 80.. (baru dapat harga buku HR,rm80..mhal gilew kan? but then aku xd niat pon nak perli..sebot 80 pon sb hrga bku tuh 80)
him : yela..i taw i miskin..
me : (da stat la ni nak gado,pdahal tak terpikir pon nak gado) alaaa,ap ni?

then kitorang discus2,luahkan apa yang ptot..


serius korang,tak de niat pon nak kecik kan hati die..
tak ade niat pon nak duit die...
tak ade niat pon nak perli perli die..
tak ade niat ape ape !! :(
kalau nak pileh lelaki kaye,da lame da carik,gatal2 semua..
tapi tak ade pon!!
sebab da sayang kat die!
sebab sayang la pileh die,tak de pandang die ada duit or takk..
duit bole carikk,tapi laki mcm die susa nak carikk laa..
oke,awak looser la hana coz awak da wat die terase.. :'(
oh my gosh...saye sori awk??plzzz...
tak ade niat pon laaa..da tak sebot lagi da tentang duit..
saye tak akan susa kan awak..saye janji..
T_T


learn from mistake.. :(

No comments:

Post a Comment