About Me

My photo
my blog is me..simple and colourfull..hate those hipokrit ppl..dunot talk behind! (:

.

link korang :)

TINGGAL KAN LINK KORANG KAT ATAS NI,KALAU KORANG NAK DAPAT FEEDBACK FROM ME. THANK YOU !! AND WELCOME..ENJOY!:)

Tuesday, March 8, 2011

surat untuk kekasih

salam..hai semua..lame nye tak update blog niy..kan?bukan blog je yang tak update..tapi facebook dan formspring pon..hehe!agak busy laa..last week ade exam..sibuk study..lepas abes exam macam macam musibah yang jadi..Ya Tuhan,kenape jadi macam niy?harap harap aku dapat biasakan diri dengan semua ni..amin~

oke,berbalik tajuk kita..sejujurnya aku nak katakan lepas abes exam je aku memang rancang nak selalu pergi maluri..nak pergi selalu..sebab 1 week aku cuti..tapi,laen pulak nak jadi..so,sekarang aku percaya atas ayat niy "kita hanya merancang tapi Tuhan yang menentukan"..kenape nak pergi maluri?sebab ade bunni..silap..da tak nak sebut bunni..dekat maluti tuh ade awie..kenape nak pergi sane?sebab aku dengan die da lame tak jumpe..sebulan kot??ntah laa..tak nak ingat..tapi semua nya berubah..sekejap je da brubah..aku dan die pon da berpisah..sedih nya tak terkate..

macam mana bole berpisah?
~cite nya macam ni..semua nye berpunca dari kate kate dia..dan aku ni kuat sensitif..sampai kan aku tak bole trima apa yang dia katakan..seolah-olah dia macam mengungkit apa yang dia da wat kat aku,apa yang dia da bagi kat aku..jadi,aku amek keputusan nak pulangkan semua barang yang dia da bagi..tapi demi allah,aku memang tak de niat nak mintak putus..tak ade langsung..tapi ingatkan aku bagi semua barang dia,dia akan jage semua..tapi,dia campak kan semua dalam sungai..depan mate aku sendiri..tergamak kan dia?buang skali kure-kure,teddy bear,dairy,berkeping keping gambar kitorang..sekarang 1 pon tak ade langsung kenangan kitorang da di campak dalam sungai..

tapi aku terima dia lagi sebab demi sayang..demi sayang aku kat dia..aku telampau sangat sayang kat dia..walaupun dia da hancurkan hati aku..malam 8/3/11 kitorang da stat macam ok..hati aku pon da terbukak untuk dia lagi..kitorang msg macam biase..dia pon da bsumpah yang dia tak akan lagi tinggalkan aku..dia da bsumpah!aku percaye kan dia..then seblm tido malam tuh,ktorang rancang nak jumpe jmaat nanti..aku memang nak jumpe dia..sebab aku rindu dia sangat sangat!tapi dia cakap dia dtang sini sebab nak tunjukkan adiah buat mak dia..stat situ aku da agak yang adiah tuh tuk aku bukan mak dia..sebab 15/3 nanti hari jadi aku..aku tak nak!aku tak nak adiah lagi..aku taknak semua duit dia..aku cume nak dia!nak dia punya kasih sayang!itu je!tapi stat situ kitorang gado balik..then dia amek keputusan nnak tinggal kan aku untuk selama lamenya..dia patahkan hati aku lagi..dia hancurkan hati aku lagi..sampai hati dia!!aku tak kan maafkan dia..hati aku da tertutup..hati aku sangat sangat terluka..cukup setakat niy..aku da tak bole lagi dengar nama dia,muke dia..aku saket hati bile nama dia,muke dia terbayang..tiap kali terbayang kan dia,aku mesti nanges..

kitorang da declare putus 9/3/11..kitorang hanye dapat kongsi suka dan duka selama 3 taun dan 3 bulan je..aku tabah..even sedih tibuang kekasih hati..tq ye awie..saye sangat sangat hargai usaha awk yang slama niy..saye juga tersangat sangat rindu dengan awie yang dulu..saye akn g mampos dengan doa doa awk..tq juga doa kan saye macam tuh..

No comments:

Post a Comment