About Me

My photo
my blog is me..simple and colourfull..hate those hipokrit ppl..dunot talk behind! (:

.

link korang :)

TINGGAL KAN LINK KORANG KAT ATAS NI,KALAU KORANG NAK DAPAT FEEDBACK FROM ME. THANK YOU !! AND WELCOME..ENJOY!:)

Saturday, March 26, 2011

aduh!

hai and salam .. :) terlajak perahu boleh undur,terlajak kate buruk padahnya.. tawu ta maksud nye? hoho. mesti la korunk tawu en? ok,fine! peribahasa tadi bukan nak perli sape2 dey! cume nak tujukan kat aku ni ha. padan muke dia kan? arrgghh!! korunk blur en? apa kehe nye budak ni? cecite cecite. hoho! mcm ni cite die. aaiihh!! terasa berat plak nak cite. dush dush!! -.-" oke2. last week en cls cncel petang tuh. so,boring la kan sowang2 kat ruma. bukan wat ap pon. text la bunni cakap nak pegi sane,dia cakap tak bole. haiihh!! sabar je la. then ok. balik je ruma teros tido. zzZZZ. kang kalau ta tido,gado plak. pastu bangun da oke. ta de la bdmd sgt. esk nye plak cls pon cncel lagik. ap punyer lect la kan? cncel cls x habaq awl2. da smpai kolj bawu text budk2 yg cls cncel. what the HE** . then text bunni la kan. lagi skali cakap nak pegi sane. tym tuh ari jmaat,dia plak ade sukan amende tah. ta expect la plak sukan die tuh sampai ke petang. and aku ni plak memang expect dpt pegi sane. dia ckp die ad sukan. waaaaaa!! tersgt2 la ase macm nk terjun bangunan yang tinggi. yela,aku da tesgt2 bosan tahap gebang da ni. mcm nak makan ubat bnoh diri. gebang pnyer gebang tahap kebosanan aku ni. tapi aku ta de la mara dia. diam2 suda. aku ni kalau mara,sume ta kene. aiihh!! sorry la ek sape yang da kene mara ngn aku ni. ala,cool la. aku bukan slalu bole mara. ta suke sbnar nye nak mara2 ni. hodoh je muke ketat aku! ^.^ hehe!


tapi tym tuh ta dinafikan. bdmd abes2 la. ta bgtau dia pon yg aku bdmd. kang bende kecik jadik besa. tercetus perang plak. haha! macam biase. balik tido. tym tuh ta leh tido pon. so,bangun kemas2 ruma. bile da kemas ruma,penat!so,baru bole tido..zzZZ. aku n bunni text pon jarang da tym tuh. cube bygkan thap bosan aku mcm s*ck,pastu msg pon jarang. arrgghh!! what the PARK!! btambah bdmd wey! sampai dia tego yang aku ni reply msy pdk2. tym tuh aku ta bgtau dia lagi nyah. pendam is better. tah camne tah en,aku demam. virus apa tah yang dtg serang aku. patot berat semacam je kepala aku ni. tv je la yang slalu teman aku. tv 1 cite "melawan kasih". tah macam mana en. terminat plak kat plakon utama die. ala babe,nazim othman. kenal ta? plakon baru. pegi la search kat google. hoho! saje la kan nak usik bunni. ckp aku minat dia. haha! dia jeles la babe. syg dia kat aku en? hehe! ok,tym tuh plak aku baru je telan panadol.. nak tido la. mcm biase. sblm tido,kene la wish. mlm tuh turn dia wish. dia pon wish. TAPI kan. arrgghh!! dlm wish tuh dia perli aku. dia ckap pegi la cpl ngn plakon tuh,pegi minat dia. OMG! what the ****!! dala bdmd ta dpt jumpe ngn dia,dia bz,aku plak mood ta ok sgt. amek! aku terlepas ckp. aku ckp aku nak pts. aaaiiiihh!!kalau bole undur en mase. hm.. mlm tuh jgak aku say sori kat dia. tapi dia lgsg ta reply. ta pela. nk wat cmne en? org da ta sudi,and org da benci.


pagi tadi plak,aku punyer la pening gile vavi!nak turun bawah bgtaw mama yang aku pening tuh. then macam mana tah aku turun tangge. tergolek golek jatoh. kebaboomm!! apa la nasib aku en?tangan kiri terkehel. (meaning terseliuh). teresak esak aku nages babe pagi td. T_T  cewek en aku ni? yela,tgn saket bile gerak. naseb la ta patah. tpakse la pkai kaen anduh. wawawawawawa!!


No comments:

Post a Comment