About Me

My photo
my blog is me..simple and colourfull..hate those hipokrit ppl..dunot talk behind! (:

.

link korang :)

TINGGAL KAN LINK KORANG KAT ATAS NI,KALAU KORANG NAK DAPAT FEEDBACK FROM ME. THANK YOU !! AND WELCOME..ENJOY!:)

Wednesday, December 14, 2011

sayang..


hello readers sekalian. selamat malam saya ucapkan kepada anda semua. hehe. today rase puas giler. nak tau tak kenapa? lunch tadi saya masak ikan masak kicap and sayo campo. licin abes weyh! terase sangat la puas. bukan apa,prasaan ni dtg sb mereka makan masakan aku. yela. kite bersusah payah masak. kan? korang mesti pena rase kan? terase sangat happy bile lauk lauk yang saya masak licin. (:

guys!arini kan saya da buat sayang saya merajuk. dia marajuk sb tak dapat ekot saya anta adik pegi tuishen. comel kan? korang nk tau apa yang dia text?

"dah 3 ari i cube nk ekot u anta adk.u ckp jnji jnji jnji jnji esk esk esk n esk.tp?ad u bwk?i bkn nk nyibuk u anta.tp i tlalu rndu u.i nk tgk u dpn i.u x pena terpkir kan?xpe.i redha.i xnk ekot da.k.bye"

so how guys?comel gile kan dia merajok?sebab tu la saya sayang dia ni giler giler maut punyer la! hey YOU! you la! jgn cube nak amek dia dari saya. (: ish!saya ni tak macam korang korang semua. korang bile bile mase bole kua. kua tanpa batasan. saya ni di kongkong. even saya da 20 years old la mummy and daddy. please understand me please? ur daunghter ni da terlampau sangat rindu kan hunny bunny dia ni. i miss u too la darl. mmuuaahh!

No comments:

Post a Comment