About Me

My photo
my blog is me..simple and colourfull..hate those hipokrit ppl..dunot talk behind! (:

.

link korang :)

TINGGAL KAN LINK KORANG KAT ATAS NI,KALAU KORANG NAK DAPAT FEEDBACK FROM ME. THANK YOU !! AND WELCOME..ENJOY!:)

Sunday, November 27, 2011

sayang..


good night readers. selalu je update memalam kan? kahkahkah. kejap. tak paham la. kenapa ramai yang nak private kan page dorang? tak nak share ea? haih. sape yang da private kan page sori la,sebab korang da di senarai hitam kan. kahkahkah. apa gune aku folow but then korang private. haktui! kemas kini blog,dlete bagai. sori.


kenapa topik sayang but aku stori benda laen? suka hati la. weekk! :p

honey,thanks ya sebab awak bole lagi terima saya ni. hehe. even saya da macam macam buat. saya buat awak mara , buat awak sedeh, macam macam lagi la. hehe. saya ingat kan kite da tak bole lagi besame same. saye ingatkan awak da bencikan saya. saya ingatkan awak da tak sayang kan saya.. awww! :') kan best kalau awak ade sekarang ni. nak hug awak ketat ketat. :D bole x? saya nak ciom ciom awak. uuppss! da da da. lebih lebih plak. kang pikir bukan bukan.honey,saya memang cume ade awak sorang je taw. tak ade sape sape pon yang bole ganti tempat awak even nanti one day awak da tinggalkan saya untuk selama-lamenye. :( tapi kalau bole saya tak nak awak pegi dulu. saya nak ekot awak. saya tak nak jadi macam perempuan yang awak bace tadi. :( janji bole? saya sayang awak tersangat sangat. 

No comments:

Post a Comment