About Me

My photo
my blog is me..simple and colourfull..hate those hipokrit ppl..dunot talk behind! (:

.

link korang :)

TINGGAL KAN LINK KORANG KAT ATAS NI,KALAU KORANG NAK DAPAT FEEDBACK FROM ME. THANK YOU !! AND WELCOME..ENJOY!:)

Sunday, May 29, 2011

taktik lelaki yang perlu wanita tahu !

ccchhhaaakkkk!! hai. hahahaha. normal la kan bile da lame ta on9 ni. macam2 bnda nak citer kat korang. so,ta ya la nak buad muke beruk korang tuh yang konon nye terkejut la? XD hahaha. korang jgn nak gelak2 sgt la en? ni 1st time buad entry motivasi sikit. actually ta de la motivasi pun. macam ala2 motivate la.. hehehe. dalam sesebuah percintaan,kita mesti nak kekal smpai ke jnijang pelamin kan? sume kaum hawa mgharapkan bnda yg same. btl ta? aku sndr pon harp mcm tuh kot. tp kekadang ade beberpa taktik atau pun perangai lelaki yang kita sndri sbgai wanita susa nak paham dgn dorang. kan? yela,cth nye la pasangan couple yg memang da lame. dorang sendr ta bole nak knl each other. pdhal da couple lame ni. antara nye :-


sikap sambil lewa


korg pena ta marajuk ke mara ke. apa2 je la. tp psgn kita amek ta kesa je? yg ta pena tuh,bgus la. untung kaw dpt laki yang memahami. tp mcm mana kalau pasgn kite tuh btl2 amek ta kesa je? apa kite nak buad? hehehe. msti kite frust kan? msti kite rse yg die ta syg kite. btl ta? korg sbr je la. da pangai die mcm tuh. korg pjuk je la ati korg sndr. aku bukan nak sebelah pihak laki. tp bile kite push die tok jd kan mcm yg kite nak,keadaan akan jd lebh buruk.


nafsu lelaki


aku suke part ni. hahahaha. bukan apa wey. aku da knl ngn mcm2 jens manusia. tp aku ta pham 1 je la. knp ye dlm sebuah perhubungn,kene ade perkataan sex? even time tuh kite blm kawen. sbgai bukti kaseh syg ke? tuh la pgakuan dari wanita yg da telanjur. tp bg aku sndr la kan,kalau lelaki tuh btl2 syg kan kite. msti die suh kite jge body kite elok2. nt bile da halal hbngan tuh baru la bole buad apa pun. ta gitu? tenyeh la apa yang si dia nak tenyeh. hehehe. so,kalau si dia libat kan sex,korang ckp je slow2. nshat kan die pelan2. sb kite kene paham ngn nafsu laki ni. tp bile once bile die da dpt(sex),dia rse puas.. and kmngkinan besar,dia akan carik yg lebih better da kite.. so,JAGE MAHKOTA anda!!




tidak memahami


kite sbgai wanita ni suke kan belaian. korg stju ta? kite suke yg sweet2,comel2. kan? kite nak die caring kat kite. nak die syg kite. sume wanita nk sume ni kan? hehehe. tmasuk la aku sndr. aku ctr la sikit ea pglmn yg paling sweet yg pena aku alami. dia ni seorg yg suke depan dari org lain. cth ey? msti die yg bgun dulu dari aku. knp die buad mcm tuh? sb die suke buad aku syum tiap kali aku bgun. wlpn time tuh kitorg jao. msti die akn msg aku dgn kate2 yg comel dan buad aku syum. mis that moment!! tp jodo ktorg ta lame. hmm. calling ari2,bole mlepaskn rndu. kan? bile dga suare yg kite syg,kite rse dia dekat ngn kite. kekadang bole rapat kan lg hbngan. 




tidak kesah


korang kene hati2 ye bile dia suke sgt amek ta kesa. korg kua dgn sape pon,die ta kesa. korg kene carik alternatif. carik sebab knpe die ta kesa. mgkn dia ade smpanan wanita laen? kita ta tau kan. so,be aware!! korg pena ta tengah2 maen msg,tetibe dia syp je? kite kat sni pnye la tgu mcm tnggul. korg try la kol si die. tp bg aku la kan,aku bia je die. sb? kalau dulu2 mase sblm cpl,apa pon die sgup. kdt abes,mlm2 bute pon sgup kua pegi topup. kan? ad jgak rse mcm nak mrajuk ke mara. tp ta gune pon kan. nt bgado. baek diam2 and pndam. tuh yg terbaek. 




hehehe. the moral of the story is BERSABAR. kite sbr je byk2. insyaallah,allah permudahkan dugaan kite. aku sndr byk bsbr. mcm slalu kite dga,bsabar tuh sparuh drpada iman. 

No comments:

Post a Comment