About Me

My photo
my blog is me..simple and colourfull..hate those hipokrit ppl..dunot talk behind! (:

.

link korang :)

TINGGAL KAN LINK KORANG KAT ATAS NI,KALAU KORANG NAK DAPAT FEEDBACK FROM ME. THANK YOU !! AND WELCOME..ENJOY!:)

Monday, February 21, 2011

saye pon ade prasaan la awak..!!



hey peeppsss!!!sori la kalau entry kali ini agak emotional sikit..cume nak meluahkan prasaan yang da terbuku sejak pagi td..korang bangun pagi mesti fresh gile babeng kan?haih!aku ni laen...tah apa yang aku wat kat dia tah..macam ni cite dia..dia bangun then text me yang dia mimpi smtg pasal aku ni..aku tanye la kan dia mimpi ape?dia jawab dia mimpi yang aku ni pindah ruma kat johor..then aku kat johor tuh da kawen laen..dia plak datang jhor nak jumpe aku..then dia kate aku da pregnant..hehehe!aku pon gelak la kan?yela,sape yang amek seyes tentang mimpi..mimpi je kot?tah la..maybe die frust kot sebab dia cite bagai nak rak tapi aku gelak kan..maybe sebab tuh tercetus nye perang..tah pape kan?benda macam ni pon nak gado kan?apa?pjok?aku da try da..tanye dia elok elok kenape kenape dan kenape..tapi dia tak layan..ok,tak pe..aku pon call la kan..nak tanye kenape dan mintak penjelasan..cewah!penjelasan?hahaha!dia tak angkat plak..korang nak aku wat apa lagi?tension ke tak tension dia buat macam ni?haih!penat da otak ni nak pikir..bia la nak jadi apa pon..baek aku study..test plak minggu ni..lect plak tak bagi tau test hari ape..bole plak macam tuh kan?haih!semua nak serbu macam tuh je..macam aku ni bukan manusia yang tak de prasaan..macam teddy bear gemok aku tuh..tak pon kure kure aku tuh..bile mara ke,maki dia pon dia wat banggang je..kan?sebab tuh dorang semua wat aku macam tuh kot?



No comments:

Post a Comment